tisdag 13 januari 2009

Blogglavin?

Typiskt ämne som leder till en blogglavin! Helt oviktiga och ofarliga fakta. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=873143



Cykelställsyndrom! Alltså, fenomenet att det blajas mer om var ett cykelställ skall stå än budgeten i en förening/samfällighet.



Var hittar man bloggar som behandlar angelägna, viktiga och svåra ämnen? Att jag inte gör det hörs väl på namnet och går att utläsa av syftet med bloggen!



Mitt ringfinger? Drygt 11,5 cm från mitten av knogen… Vad är normalt? Hur långt skall det vara? Vad är bra? Skall jag lägga längden till mitt CV?



Hemmastatus!


Så var sjukdomslavinen i rullning B3 fick feber i natt! Är vi nu på väg in i influensan? Jag vill inte!


2 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Men hörru, hos mig hittar du ju ämnen som är av OERHÖRD vikt... eller, kanske inte...!

Andefattigt sa...

Nej Loppanlej! Jag vill bara inte hänga ut din blogg som ett allt för präktigt föredöme.
Dina skarpa omvärldsanalyser, beskrivningar av människans sociala interaktion och lokalpolitiska nedslag i en föränderlig värld må vara allas vår ledstjärna ;-)