måndag 4 maj 2009

Jag gjorde det!

Här var vi förra sommaren. Vill fortfarande inte bo där. Men byggnaden är vacker. Det är den. Väl?

Yes! Jag sprang på morgonen! Underlig känsla av att benen rör sig men hjärnan står still. Kl, typ, 7 är inte min bästa tid...

Jag är vrålupptagen av att slå in paket, väga, frankera, och mailkorrespondera. Det är jobbigt att Tradera. Men läs och häpna! Traderastatus: 3577kr. Antag att jag sammanlagt lägger ner 10 timmar på traderandet. Då får jag en timlön på ca 358kr. Det pekar på en månadslön på 14320. Skattefritt! Inte undra på att skatteverket hänger på tradera! Well, de bhöver inte kolla mig eftersom detta bara var en engångsgrej - kanske...

Men kolla era garderober. Där ligger pengar och väntar.

Skatteverket. I går deklarerade jag. Inte i dag. I går. I tid. Via internet.

Honan fortfarande inte riktigt bra. Nu skyller hon på min goda mat. Hrmf!

Inga kommentarer: